[307 · 5 семестр 2024/2025] Айдентика
Мета: засвоєння теоретичних основ айдентики, аналізу етапів створення бренда і розробки елементів його дизайну, формування знань та навиків з розробки проекту створення фірмового стилю.
Завдання:
- вивчення теоретичних основ проектування фірмового стилю;
- вивчення різних стилів в айдентиці;
- вміння вирішувати проектні задачі;
- набуття професійних навиків у художньому та технологічному аспектах;
- вміння відобразити ідею художнього задуму методом графічної знаково-символьної системи;
- вміння будувати елементи графічної ідентифікації, створювати художній образ засобами знакових форм;
- формування знань та навиків зі створення комплексу візуальних атрибутів бренду.
Предмет: процеси брендінгу, проектування фірмового стилю.
Студент повинен знати:
‒ теоретичні основи проектування фірмового стилю;
‒ характеристики бренду;
‒ витоки дизайну айдентики;
‒ графічні елементи айдентики, знаки візуальної ідентифікації, їх функції, знакові форми;
‒ стилі в айдентиці;
‒ знакові засоби кодування інформації;
‒ види знаків та знакових систем;
‒ види, групи носіїв айдентики.
Студент повинен вміти:
‒ відображати ідею художнього задуму методом графічної знаково-символьної системи;
‒ будувати елементи графічної ідентифікації, створювати художній образ засобами знакових форм;
‒ розробляти товарний знак, логотип, фірмовий знак, емблему для обраного бренду;
‒ розробляти brand board для обраного бренду;
‒ розробляти дизайн айдентики для обраного бренду на матеріальних носіях фірмового стилю в графічних редакторах;
‒ створювати комплекс візуальних атрибутів бренду.
Завдання:
- вивчення теоретичних основ проектування фірмового стилю;
- вивчення різних стилів в айдентиці;
- вміння вирішувати проектні задачі;
- набуття професійних навиків у художньому та технологічному аспектах;
- вміння відобразити ідею художнього задуму методом графічної знаково-символьної системи;
- вміння будувати елементи графічної ідентифікації, створювати художній образ засобами знакових форм;
- формування знань та навиків зі створення комплексу візуальних атрибутів бренду.
Предмет: процеси брендінгу, проектування фірмового стилю.
Студент повинен знати:
‒ теоретичні основи проектування фірмового стилю;
‒ характеристики бренду;
‒ витоки дизайну айдентики;
‒ графічні елементи айдентики, знаки візуальної ідентифікації, їх функції, знакові форми;
‒ стилі в айдентиці;
‒ знакові засоби кодування інформації;
‒ види знаків та знакових систем;
‒ види, групи носіїв айдентики.
Студент повинен вміти:
‒ відображати ідею художнього задуму методом графічної знаково-символьної системи;
‒ будувати елементи графічної ідентифікації, створювати художній образ засобами знакових форм;
‒ розробляти товарний знак, логотип, фірмовий знак, емблему для обраного бренду;
‒ розробляти brand board для обраного бренду;
‒ розробляти дизайн айдентики для обраного бренду на матеріальних носіях фірмового стилю в графічних редакторах;
‒ створювати комплекс візуальних атрибутів бренду.